fredag den 28. oktober 2011

Oprydning gav en chock i form af en dildo

Hjælp aldrig nogen venner med at oprydning af en dødsbo. Min vens tante døde i forrige månede efter en kort tid sygdom og bukket under for kræft. Sørgeligt, men sådan er liver desværre. Jeg lovede at hjælpe med at tømme hendes lille rækkehus og under oprydning i klædeskabe og diverse skuffe, kom synet af en dildo frem. Tanten som jeg havde snakket en del med gennem tiderne, som var sød og venlig, fik jeg nu et helt andet billede af. Forbavset som jeg blev, blev jeg nødt til at sige dette til min ven. Vi kiggede på hinanden, mens vi kiggede ned i skuffen og vidste ikke lige hvad vi skulle sige eller gøre. Synet af vibratorer som lå i skuffen var overbærende en chockerende oplevelse for os. Vi flækker ud i grin over den pinlige situation og vidste ikke helt hvordan vi skulle tackle dette. Vi alle ved at folk har sex og det er meget normalt, meeeen... Det er jo ikke lige hvad vi plejer at snakke om, når vi besøger de gamle tanter eller onkler. Ikke i min familie. Sådanne tanker tænker jeg ikke omkring mine eller andres venners familie og ældre mennesker. Så synet af en buttplug var rigeligt for os, og vi besluttede at fjerne disse på en diskret måde og aldrig nævnede dette til nogen andre i hans familie. Vi har efterfølgende fået en god griner på, af denne episode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar